תפריט

מרפאת שיניים, עזרה ראשונה שיניים

טיפולי השתלות שיניים

השתלת שיניים – הטיפול שישיב לכם ת איכות החיים!

שיניים חסרות משפיעות על המראה, על יכולת הדיבור, על כושר הלעיסה. כל מי שאיבד שיניים רוצה שיניים חדשות, טבעיות ונוחות שיתפקדו וייראו בדיוק כמו השן הטבעית, באמצעות השתלת שיניים זה אפשרי. על אף שיש מספר חלופות לטיפול בשיניים חסרות, אף שיטה לא הוכיחה את עצמה באותה מידה כמו השתלות שיניים. אחוזי ההצלחה של השתלת שיניים גבוהים ותלויים במספר גורמים, ובניהם המקצועיות והמיומנות של הרופא. ד"ר יורם מילר הוא מומחה לשיקום הפה ועוסק בהצלחה בהשתלות שיניים. אינספור לקוחות מרוצים חייבים לו את איכות החיים המחודשת בעקבות ההשתלה. מחפשים רופא מנוסה ומקצועי לטיפולי השתלה, מצאתם!

השתלת שיניים – כל מה שרציתם לדעת על תהליך ההשתלה

כדי לקבוע אם אתם מתאימים לטיפולי ההשתלה, יש לקבוע פגישת ייעוץ. במהלך הפגישה יערוך הרופא בדיקה מקיפה של השיניים והחניכיים, לעתים היא תכלול גם צילום רנטגן או בדיקות סי. טי. כדי להבטיח שמבנה השיניים שלכם מתאים לביצוע ההשתלה וכדי לאתר את המיקום המדויק של השתל.

יש שיטות שונות של השתלת שיניים, יש השתלות המתפרסות על מספר טיפולים במשך מספר שבועות או חודשים ויש השתלות שיניים המתבצעות ביום אחד. על פי מצב הנתון, רופא השיניים יקבע את שיטת ההשתלה המתאימה לכם ביותר.

הכנת הלסת להחדרת השתל היא הטיפול המעשי הראשון בתהליך ההשתלה. השתל מורכב מבורג טיטניום וכתר, כדי להחדיר את הבורג אל עצם הלסת יש לקדוח חור קטן באזור שבו חסרה השן ולהחדיר לתוכו את הבורג. זהו טיפול הדורש מיומנות רבה ודיוק כדי לא לגרום לפגיעה בעצב הלסת ולנזק במבנה הפנים והלסת.

תהליך האוסאואינטגרציה הוא התהליך שבו מתהווה רקמת עצם סביב השתל. רקמת העצם החדשה מעגנת את השתל בעצם, מחזקת ומייצבת אותו. תהליך האוסאואינטגרציה יכול להימשך מספר שבועות או חודשים ורק לאחר שהתהליך יושלם אפשר יהיה להרכיב על הבורג כתר ולסיים את תהליך ההשתלה. יחד עם זאת חשוב להדגיש כי יש שיטות של השתלה המאפשרות את סיום תהליך ההשתלה ביום אחד.

תהליך ההחלמה תלוי במספר גורמים, אך אחד הגורמים החשובים הוא שמירה והקפדה מרבית על היגיינת הפה כמו הקפדה על צחצוח שיניים, שימוש בחוט דנטאלי ועוד. חשוב גם להגיע למעקב אצל רופא השיניים כדי לבדוק את מצב השתל ולבקר אצל השיננית כדי לנקות את השיניים ולוודא שלא מתפתחת דלקת מסביב לשתל. העישון הוא אחד הגורמים התורמים לאחוזי כישלון גבוהים של ההשתלה, חשוב להימנע מהעישון, לפחות עד לסיום תהליך ההשתלה.

באדיבות דר' יורם מילר – רופאי שיניים בזכרון יעקב

שינוי גודל גופנים